HASZNOS INFORMÁCIÓK

A bérlés folyamatát pár egyszerű lépésben összeszedtük neked:

  • Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy az oldalunkon keresztül.
  • Egyeztessük a részleteket, találjuk meg közösen együtt, hogy melyek a legmegfelelőbb eszközök a számodra.
  • Személyesen is átveheted az eszközöket, de kérheted akár kiszállítással is, ebben az esetben nagyon szívesen be is üzemeljük neked.
  • Juttasd vissza hozzánk az eszközöket a megbeszélt időpontra, vagy amennyiben kiszállítással kérted, egy közösen megbeszélt időpontra elmegyünk érte, így a bontással sem kell bajlódnod.

Egy előre egyeztetett időpontra összekészítjük neked az eszközöket, melyet a Várna utcai átvevőpontunkon adunk át neked. 
Mindenképpen fontos előtte telefonon egyeztetnünk, mert nem mindig tartózkodunk a helyszínen.

  • személyazonosságot igazoló okmány
  • lakcímkártya

 

Amennyiben egy cég, vagy annak megbízásából történik a bérlés, abban az esetben mindenképpen  az átvevő személy adataival és aláírásával rögzítjük a szerződést.

Hogy biztosak legyünk abban, hogy eszközeinket rendeltetésszerűen használják, egy bizonyos összegű letétet kell kérnünk, melyet az eszköz sértetlen vissza vételekor természetesen vissza adunk.
Kauciót minden egyes eszköz bérlése esetén kérünk, amennyiben nagyobb összegben bérelsz tőlünk,  egy részétől igyekszünk eltekinteni.

Amikor biztosan nem kell kauciót fizetned:

  • Legalább 5 alkalommal béreltél tőlünk eszközöket.
  • Rendszeresen együttműködünk, vagy partneri megállapodásban állunk egymással

A számlát elektronikus úton a bérléskor megadott email címre küldjük, melyen a végösszeg 0% Áfa tartalommal rendelkezik.

 

Nem kötelező, regisztráció nélkül is tudtok bérelni tőlünk.
Ettől függetlenül mindenképpen ajánljuk hogy regisztrálj be, hisz így nyomon tudod követni a bérléseidet, és egyéb új funkciók is megnyílnak.

Mindenkinek a biztonsága érdekében az eszközeinket rendszeresen fertőtlenítjük, ezzel is megakadályozva a koronavírus tovább terjedését.