Hosszútávú fény- és hangtechnika bérlés
A felejthetetlen rendezvény alapja a hibátlan technika.
Bérelj tőlünk professzionális hang- és fénytechnikát,
Többet adunk, mint prémium technika. Szakértő kollégáinkra is bármikor számíthatsz!
Kizárólag vezető márkák termékeit használjuk, mert abban hiszünk, hogy a legjobb eszközökkel érhetjük el a legnagyobb sikert. Az eszközök megfelelő működést profi csapatunk garantálja számodra.
Mi vagyunk a tökéletes partner álmaid eseményeinek technikai megvalósításához.
Elkötelezettek vagyunk abban, hogy a rendezvények biztosítását a lehető leggördülékenyebbé tegyük. Nem csak a technikai lebonyolításban, hanem a rendezvény megtervezésében is számíthatsz ránk. Vedd fel velünk a kapcsolatot, és csináljunk sikeres projecteket!
Hívd fel Nándit!
Ne stresszelj a részleteken!
Mindig nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy megismerjük az igényeidet, felmérjük a körülményeket, és ezek alapján olyan forgatókönyvet tervezzünk, amiben igyekszünk mindenre felkészülni.
A megoldás előtted áll!
Bérelj tőlünk hang- és fénytechnikát, kérd segítségünket a lebonyolításban, és magad mögött hagyhatod az ezzeljáró összes feszültséget.
Kiváló minőség, innovatív megoldások
Te is rengetegszer voltál feszült és csalódott, hogy öreg, és elavult eszközöket használtak az adott rendezvényen, és csak imádkoztál, hogy nem lesz semmi gond? A Szervezdvelem esetében ilyen nem történhet, mert mi folyamatosan karbantartjuk, ellenőrizzük és frissítjük eszközparkunkat, hogy a legkiválóbb szolgáltatásban részesülhess.
Hitelességünk forrása az elégedett ügyfeleink véleménye és visszajelzései.
Az évek során kialakult jó hírnévünk és az általunk nyújtott kiváló szolgáltatások biztos alapot jelentenek ahhoz, hogy Te is bizalommal fordulhass hozzánk rendezvényeid technikai részleteinek lebonyolításával kapcsolatban.
Ügyfeleink véleménye
"A Szervezdvelem csapata fantasztikus munkát végzett az eseményem szervezésében. Minden apró részletre odafigyeltek, hogy a buli tökéletes legyen. Nagyon hálás vagyok a segítségükért és professzionalizmusukért. Mindenkinek ajánlom őket, aki stresszmentes és emlékezetes bulit szeretne.
Bár először aggódtam, hogy fogom biztosítani a tökéletes fénytechnikát a szórakozóhelyemen, de szerencsére megtaláltam a srácokat, és minden félelmem eloszlott. Rugalmasak, korrektek, és nem utolsó sorban az áraik is kiválóak. Már több éve tőlük béreljük tartósan a fénytechikai eszközöket.
A Szervezdvelem Kft. minden elvárásomat felülmúlta, amikor komplett hang- és fénytechnikát béreltem tartósan a szórakozóhelyemre. Profi csapatuk segített a választásban, és a berendezések minősége kifogástalan. Az effekt gépek pedig igazi pluszt adtak az eseményeimhez. Bátran ajánlom őket mindenkinek, megbízható és kiváló munkát végeznek!
Az érvek, hogy miért tőlünk bérelj technikát
Rugalmas megoldások
Széles körű választékban kínálunk hang- és fénytechnikai berendezéseket, effekt gépeket, hogy minden rendezvényhez az igényeknek megfelelő megoldást találjunk.
Tapasztalt szakemberek
Profi DJ-k és technikai szakemberek állnak rendelkezésre, akiknek köszönhetően biztos lehet abban, hogy a rendezvény technikai része zökkenőmentesen fog lefolyni.
Kiváló minőség
Vezető márkák minőségi technikáját kínáljuk, amelyek garantálják a kifogástalan hang- és fényhatást.
Tapasztalat
Több éves tapasztalatunknak köszönhetően számos különböző típusú rendezvényen bizonyítottunk már, legyen szó céges rendezvényekről, esküvőkről vagy nagyobb közönségszórakoztató eseményekről.
Elkötelezettség
Folyamatosan karbantartjuk és frissítjük felszereléseinket, hogy minden alkalommal kifogástalan állapotban és teljesítménnyel szolgáljanak.
Ügyfélszolgálat
Szakértő csapatunk mindig rendelkezésre áll, hogy segítsen az ügyfeleknek a legjobb döntések meghozatalában, és gondoskodjon róla, hogy minden a tervek szerint haladjon.
Ajánlataink
Teljes körű rendezvénytechnika bérlés
Egyedi csomagok, rugalmas megoldások
Minőség és biztonság
Ingyenes konzultáció és tervezés
Az első lépés a tökéletes rendezvény felé egy ingyenes konzultáció, ahol megismerjük az igényeidet és elképzeléseidet. Ezután részletes tervet készítünk, hogy minden apró részlet a helyén legyen, és biztosítva legyen, hogy semmi ne csúszhasson félre.
Díjmentes szállítás és felállítás
Hosszútávú bérlés esetén a rendeléseket díjmentesen szállítjuk és felállítjuk az esemény helyszínén, hogy Önnek csak az esemény lebonyolításával kelljen foglalkoznod. Tapasztalt technikusaink gondoskodnak a berendezések helyes telepítéséről és működéséről.
Exkluzív ajánlatok és kedvezmények
Ha hosszútávon, tartósan bérelsz tőlünk technikát, akkor számíthatsz kedvezőbb ajánlatokra, és egyéb exkluzív előnyökre, mert a hosszútávú együttműködésben hiszünk.
Teljes elégedettségi garancia
Ár-érték arányban verhetetlen minőségű szolgáltatást kínálunk, és garantáljuk, hogy minden nálunk befektetett forintod a Te, és vendégeid örömét fogja szolgálni.
Mit teszünk ezért?
- Rendszeres időközönként ellenőrizzük és karbantartjuk felszereléseinket, hogy biztosítsuk azok zavartalan működését.
- A felszereléseket időben és pontosan szállítjuk ki, hogy rendezvénye gördülékenyen és tervezett időben kezdődjön.
- Ügyfélszolgálatunk mindig elérhető, hogy segítsen az esetleges problémák megoldásában.
Áraink
Áraink versenyképesek, és átláthatóan kommunikáljuk őket számodra, hogy ne érhessen semmilyen rejtett költség. Ha csomagajánlatainkban nem találnád meg amit keresel, akkor lépj velünk kapcsolatban, és szívesen összeállítunk számodra egy egyedi konstrukciót.
Pack [Bronz]
- Kinek ajánljuk?
Kisebb méretű szórakozóhelyek (~ 150 Főig)
Csomag tartalma:
- 2db Electro-Voice ELX115P Topláda
- 2db Electro-Voice EKX18SP Subláda
- 2db Electro-Voice ELX200-10P Monitor
- 1db Pioneer XDJ-RX3 Dj pult
- 6db Varytec Hero Spot 60 Robotlámpa
- 6db Involight Surlófény
- 1db Involight 1500W Füstgép
Tartós bérlés esetén: 250.000,- Ft / Hó
Legnépszerűbb
Pack [Silver]
- Kinek ajánljuk?
Közepes méretű szórakozóhelyek (~ 500 főig)
Csomag tartalma:
- 4db Electro-Voice ELX115P Topláda
- 4db Electro-Voice EKX18SP Subláda
- 2db Electro-Voice ELX200-10P Monitor
- 1db Pioneer Nexus 2 Dj pult
- 12db Varytec Hero Spot 60 Robotlámpa
- 12db Involight Surlófény
- 2db Chauvet P7 Geyser
Tartós bérlés esetén: 599.990,- Ft / hó
Pack [Gold]
- Kinek ajánljuk?
Nagyobb méretű szórakozóhelyek ( ~ 1000 Főig)
Csomag tartalma:
- 4db Electro-Voice ETX35P Topláda
- 6db Electro-Voice ETX18SP Subláda
- 2db Electro-Voice ETX15P Monitor
- 1db Pioneer CDJ3000 Dj pult
- 8db Involight LED MH250S Pro Robotlámpa
- 16db Involight Surlófény
- 4db Chauvet P7 Geyser
Tartós bérlés esetén: 899.990,- Ft / hó
*A különböző csomagok tartalma szabadon konfigurálható.
Ne bízd a véletlenre!
A tökéletes rendezvény csak egy kattintásra van! Kérj árajánlatot most, és garantáljuk, hogy rendezvényeid emlékezetesek maradnak!
Kapcsolat
- Megközelíthetőség
Fogarasi út és a Várna utca sarkától pár méterre található az irodaház.
Ingyenes parkolási lehetőség az irodaház belső parkolójában vagy az utcában.
- Nyitvatartásunk
Hétfőtől vasárnapig – Non Stop
(Mindenképpen fontos előtte telefonon egyeztetnünk,
mert nem mindig tartózkodunk a helyszínen)
Gyakran Ismételt Kérdések
Eszköz kiválasztása:
- Válaszd ki a számodra megfelelő eszközt vagy eszközöket. Ha nem vagy biztos abban, mire van szükséged, ne habozz, hívj minket bátran! Szívesen segítünk a választásban.
Bérlési idő és mennyiség kiválasztása:
- Az eszköz termék oldalán válaszd ki, hány napra szeretnéd bérelni az eszközt.
- Alatta add meg a kívánt darabszámot.
- Kattints a “Kosárba teszem” gombra.
Kosár tartalmának ellenőrzése:
- A weboldalunk megmutatja a kosár tartalmát. Ha esetleg még valami hiányzik, amivel az eseményedet szeretnéd feldobni, kattints a “Vásárlás folytatása” gombra.
- Ha minden a kosárban van, kattints a “Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra.
Pénztár:
- Töltsd ki a számlázási adatokat és, ha szükséges, a szállítási adatokat is.
- Az oldal alján válaszd ki, mikor szeretnéd elvinni az eszközöket az irodánkból, illetve mikor szeretnéd visszahozni. Ha szállítással kérted akkor ez a rész a szállítási időpontra vonatkozik.
- Jobb oldalon válaszd ki a fizetési módot. A bérleti díjat készpénzzel, átutalással vagy onlinekártyás fizetéssel is rendezheted.
- A kauciót mindig csak készpénzben tudjuk elfogadni. Ezt az összeget visszaadjuk, ha az eszközök visszahozatalakor mindent rendben találunk.
- Amennyiben minden adatot helyesen megadtál, és szeretnéd véglegesíteni a rendelést kattintson a „Megrendelés” gombra.
Visszaigazolás:
- Kollégáink pár órán – de legkésőbb 24 órán belül feldolgozzák a rendelésed, melyről egy visszaigazoló emailt is fogsz kapni. Ebben az e-mailben található a pontos címünk, és az átvétel során segítségedre lévő kolléga neve és telefonszáma is.
A bérléssel kapcsolatos időtartam a következő:
- Az eszközöket a hét mindennapján 09:00 – 12:00 között tudod elvinni az irodánkból, visszahozni másnap 10:00-ra kell, ez számít egy napi bérleti díjnak.
- Amennyiben több napra bérled az adott eszközt abban az esetben a visszahozás napján 10:00-ra kell visszahozni a kibérelt eszközt. Ez alól kivételt képez a vasárnapi nap nálunk amikor is az eszközöket elég este 19:00 – 20:00 között visszahozni. Amennyiben ettől eltéri időtartamon belül szeretnél bérelni, vagy eszközt visszahozni kérlek mindenképpen egyeztess kollégáinkkal.
Nem kötelező, regisztráció nélkül is tudtok bérelni tőlünk.
Ettől függetlenül mindenképpen ajánljuk hogy regisztrálj be, hisz így nyomon tudod követni a bérléseidet, és egyéb új funkciók is megnyílnak.
A bérlés folyamatát pár egyszerű lépésben összeszedtük neked:
- Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy az oldalunkon keresztül.
- Egyeztessük a részleteket, találjuk meg közösen együtt, hogy melyek a legmegfelelőbb eszközök a számodra.
- Személyesen is átveheted az eszközöket, de kérheted akár kiszállítással is, ebben az esetben nagyon szívesen be is üzemeljük neked.
- Juttasd vissza hozzánk az eszközöket a megbeszélt időpontra, vagy amennyiben kiszállítással kérted, egy közösen megbeszélt időpontra elmegyünk érte, így a bontással sem kell bajlódnod.
Amint leadod a bérlési igényedet webshopunkban, pár órán belül visszaigazoljuk és feldolgozzuk azt.
Ha viszont sürgősen szeretnél bérelni valamit, nyugodtan hívj fel minket, és segítünk kideríteni, hogy tudunk-e segíteni neked, esetleg más terméket ajánlunk, amely megfelel a céljaidnak.
Egy előre egyeztetett időpontra összekészítjük neked az eszközöket, melyet a Várna utcai átvevőpontunkon adunk át neked.
Mindenképpen fontos előtte telefonon egyeztetnünk, mert nem mindig tartózkodunk a helyszínen.
- személyazonosságot igazoló okmány
- lakcímkártya
Amennyiben egy cég, vagy annak megbízásából történik a bérlés, abban az esetben mindenképpen az átvevő személy adataival és aláírásával rögzítjük a szerződést.
A bérlési időnk egy „alkalom”, ami általánosságban véve közös megbeszélés alapján egy teljes napot jelent, azaz 24 órán át használhatod a kiválasztott eszközöket.
Amennyiben héttőfől – csütörtökig tartó napokon bérelsz eszközöket, igyekszünk azokat 24 órán keresztül „egy alkalomnak” venni.
Pénteki (egy napos) bérlés esetén az átvett eszközöket mindenképpen szombaton 10:00-ra vissza kell juttatnotok az átvevőpontukra.
Ettől közös megbeszélés alapján természetesen eltérhetünk.
Ha eszközöket bérelsz tőlünk, több napos bérlés esetén jelentős kedvezményeket kínálunk neked. Az árakat úgy kalkulálja ki a rendszerünk, hogy minél több napra bérelsz, annál nagyobb kedvezményeket kapsz. Ennek érdekében a webshopunkban a termék oldalon készítettünk egy „hány napra bérled az eszközt” kalkulátort, amely megmutatja, mennyi bérleti díjjal kell számolnod több napos bérlés esetén.
Amennyiben 7 napnál hosszabb időre bérelnéd az eszközöket, keress minket bátran e-mailben vagy telefonon, és kalkulálunk neked egy kedvező bérleti díjat.
A bérleti díjat online bankkártyás fizetéssel (Barion), banki átutalással, vagy akár készpénzzel a helyszínen tudod rendezni, így könnyedén és kényelmesen intézheted a bérlést.
A kauciót mindenképpen csak készpénzzel tudod rendezni a helyszínen, melyet természetesen az eszközök visszahozatalakor ha mindent rendben találtunk, és minden bérelt termék itt van, vissza adunk neked.
Hogy biztosak legyünk abban, hogy eszközeinket rendeltetésszerűen használjátok, egy bizonyos összegű letétet kell kérnünk, melyet az eszköz sértetlen vissza vételekor természetesen vissza adunk.
Kauciót minden egyes eszköz bérlése esetén kérünk, amennyiben nagyobb összegben bérelsz tőlünk, egy részétől igyekszünk eltekinteni.
Amikor biztosan nem kell kauciót fizetned:
- Legalább 5 alkalommal béreltél tőlünk eszközöket.
- Rendszeresen együttműködünk, vagy partneri megállapodásban állunk egymással
Szállítási díjunk Budapesten belül mindössze 15.000,- Ft, ami magába foglalja az eszközök kiszállítását, beüzemelését, valamint az elszállítást is a megbeszélt időpontban.
És ami még jobb, ha 100.000,- Ft felett bérelsz tőlünk, akkor a szállítási díjunk Budapesten belül ingyenes!
Ha pedig vidékre szeretnéd kérni a szállítást, csak küldj nekünk egy e-mailt vagy hívj minket telefonon, és személyre szabott ajánlatot küldünk neked a szállítási díjakkal kapcsolatban.
Rendkívül rugalmasak vagyunk és mindent megteszünk azért, hogy az eseményed még jobban sikerüljön, ezért ha bármi kérdésed lenne, ne habozz feltenni!
A számlát elektronikus úton a bérléskor megadott email címre küldjük, melyen a végösszeg 0% Áfa tartalommal rendelkezik.
Ha bérbe veszel tőlünk hang- és fénytechnikai berendezéseket egy eseményhez, kérlek vedd figyelembe, hogy a bérbeadás időtartama alatt a technikai felszerelésért Te vagy a felelős (vagy céges bérlés esetén az adott cég akinek a nevében eljársz). Ha valamilyen kár történik a berendezéssel, ami felróhatóan a Te hibád, akkor a kár megtérítéséért Te felelsz, és a megbízást azonnal befejezettnek tekintjük.
Ezen felül, kérlek ügyelj arra, hogy a berendezéseket rendeltetésszerűen használd. Ha az eszköz visszaszállításakor nem olyan állapotban van, mint amikor átvetted, és az állapotromlást vagy tönkremenést szándékosan vagy gondatlanságból okoztad, akkor kártérítésre leszel kötelezve.
Amennyiben sérülés keletkezik, vagy meghibásodik egy potméter, mikrokapcsoló, stb. annak a javítási költségeit neked kell állnod.
Amennyiben az eszköz folyadék behatása miatt sérül (leöntik, ráborul az ital, stb) automatikusan az eszköz újkori ára kerül kiszámlázásra.
Mindenkinek a biztonsága érdekében az eszközeinket rendszeresen fertőtlenítjük, ezzel is megakadályozva a koronavírus tovább terjedését.